top of page

VO EAGLEROCK Group

Public·126 members

(Sport<<) Ajax AEK Athene kijken live 14 december 2023

AT5 is de nieuwszender van Amsterdam en omgeving Volg www.AT5.nl voor het laatste nieuws uit Amsterdam!

TV-tip: Zo kijk je Ajax - AEK - Ajax1. nl18 sep 2018 om 20:09 © Arena supporters europa league De kaarten voor Ajax – AEK Athene gingen als warme broodjes over de toonbank, dus het kan zomaar zijn dat jij één van de velen bent die naast een kaartje greep. Gelukkig is er goed nieuws: Ajax is uiteraard weer live te volgen op tv. Je hebt dit keer meerdere opties. Veronica heeft dit seizoen de open rechten en begint met uitzenden om 18. Utrecht RKC kijken live 31 oktober 2023 fc utrecht ajax live kijken gratis. fc utrecht vs ajax live stream free FC AEK Athene. Sparta weet weer wat winnen is na zege op RKC (gesloten) 2 dagen ... Bij Veronica begint de voorbeschouwing om 18. 00 uur met Hélène Hendriks, Wim Kieft en Kees Jansma. Bij ESPN2 wordt al vanaf 17. 45 uur voorbeschouwd. De aftrap van de wedstrijd is om 18. 45 uur. Artikel gaat verder onder video Veronica is voor klanten van Ziggo en Odido te vinden op kanaal 8, bij KPN op kanaal 9. ESPN2 is bij Ziggo op kanaal 422, bij Odido op kanaal 151 en bij KPN op kanaal 222. Gratis livestream van Veronica Geen beschikking over een tv? Dan kun je gebruikmaken van de gratis livestream van Veronica die je hieronder kunt vinden. (HORLOGE@@@) AEK Athene Ajax kijken live 5 oktober (HORLOGE@@@) AEK Athene Ajax kijken live 5 oktober 2023 12 uur geleden — AEK Athene – Ajax LIVE: 18:45 uur. Nabeschouwing, interviews en analyse: 20:45 uur. UEFA Europa League programma 2023/24 Speelronde 6 ; Olympiakos - TSC Bačka Topola, donderdag 14 december, 21.00 ; Ajax - AEK Athene, donderdag 14 december, 21.00 ; Brighton - Marseille, donderdag 14 ... Celtic Glasgow Feyenoord kijken streaming 13 december 2 uur geleden — live kijken? Op 13 december 2023 kun je bij NLZIET naar de Feyenoord livestream AEK Athene donderdag vol voor de winst tegen Ajax. Celtic ... (((TV*))) AEK Ajax kijken live 5 oktober 2023 23 uur geleden 5 okt 2023 — (TV*))) AEK Ajax kijken live 5 oktober 2023 23 uur geleden — Live bij NOS Sport. 19:28. morgen. WK turnen: meerkampfinale (m). Ajax zonder Bergwijn tegen AEK Athene, Brobbey wél fit 10 uur geleden — De situatie van Ajax is zo helder als bergwater: alleen bij een zege op AEK Athene plaatst het zich voor de tussenronde in de Conference ... Europa League wedstrijden van Ajax Live kijken met de 19 sep 2023 — 21 september: Ajax – Olympique Marseille (21.00 uur) 5 oktober: AEK Athene – Ajax (18.45 uur) 26 oktober: Brighton – Ajax (21.00 uur) 9 ... Ajax Tegen AEK Athene: Live scores en statistieken Alles bekijken. Huidige positie op de ranglijst. Groep B. GS, V:T, +/-, P, W, G, V, Vorm, Volgende. 3 · AEK Athene. 4, 5:8, -3, 4, 1, 1, 2. Livestream: kijk hier gratis naar AEK Athene - Ajax (of via tv, op deze zender) Livestream: kijk hier gratis naar AEK Athene - Ajax (of via tv, op deze zender) Foto: © Talpa Ajax speelt donderdagavond de tweede groepswedstrijd in de Europa League. In de heksenketel van AEK Athene hopen de Amsterdammers drie punten te pakken, nadat de openingswedstrijd tegen Olympique Marseille 'slechts' een punt opleverde. Het duel tussen AEK en Ajax begint om 18. 45 uur. De wedstrijd is live te bekijken op tv via de zenders Veronica en ESPN2, of in een gratis livestream onderaan dit artikel. AEK Athene - Ajax op tv De wedstrijd tussen AEK en Ajax is te bekijken op Veronica en ESPN2. Onze huisfotograaf volgde de ploeg van Suzanne Bakker op de voet en legde de mooiste momenten vast op pre-matchday. Training Day | Focus op Europese treffen met Grieken Ajax maakt zich op voor de laatste groepswedstrijd in de UEFA Europa League. De Amsterdammers ontvangen AEK Athene donderdagavond in eigen huis. Ter voorbereiding op het Europese treffen met de Grieken werkten de Ajacieden woensdagmiddag hun laatste oefensessie af op sportcomplex de Toekomst. Top 10 Goals | Dansen met Wamberto Braziliaanse samba met Wamberto in Amsterdam. De rappe oud-Ajacied liet zijn tegenstanders veelvuldig zijn hakken zien en maakte tijdens zijn periode bij Ajax enkele heerlijke treffers. Ajax - AEK Athene op TV en Live Streams: waar kan ik het 16 uur geleden — 1 Waar Ajax vs AEK Athene Live te Bekijken · 2 Alternatieve Optie: Marseille vs Ajax op Veronica · 3 Hoe te Streamen via ESPN ... Officiële website AFC Ajax Amsterdam - Ajax. nlFor the Future Highlights Show | O15 en O13-1 Teqball Tournament Jong Ajax | Kalokoh en Agougil vs Kremers en De Graaff: 'Wat doe ik?! ' Ajax komt in actie tegen Social Hate Berghuis in Club van 100: 'Dortmund-thuis was mijn beste wedstrijd' Future Favourites #2 | 'We maken hem zeker captain' Portret | Ar'Jany Martha: 'Dit is pas het begin' Special | Ajax - Barcelona: spektakel in 2013 Take a Seat met Ronald de Boer | 'Het was een keiharde leerschool' Ramaj: 'Elke fase in het leven heeft goede kanten' Bosman: 'Je droomt ervan om te scoren bij je debuut' Van Damme: 'Wielrennen is een uit de hand gelopen hobby geworden' Reportage | Droomstart in UEFA Women's Champions League Rensch over honderd duels in Ajax 1: 'Dit pakt niemand mij meer af' Clarke: 'Dankbaar om terug te mogen komen naar de Ajax-familie' Ajax Doc | De erfenis van Johan Cruijff Special | Davy Klaassen: Ajacied in Milaan Nederlandse les met Akpom: 'Dit zou ik als toetje eten' Throwback | Ajax in de #UEL 2016/2017 ⏮ For The Future Highlights Show | O18 en O14 treffen AZ Van 't Schip: 'Ik wil helpen, Ajax is mijn club' Ajax Doc | Verhalen over meesterscout Tonny Bruins Slot Forbs wint Lasse Schöne Trophy: 'Het berichtje van mijn zus deed me veel' Future Favourites #1 | 'Je hebt een heleboel grote namen' Samenwerking Ajax met Athletico-PR: 'De voordelen zijn grenzeloos' Tomás Galásek: ' Ajax-tijd heel mooi en succesvol' Ook jonge arbiters dromen van toekomst in de Johan Cruijff ArenA Ajax Vrouwen voor het eerst in FC 24: 'Vroeger maakte ik mezelf na' G-voetbaltoernooi in Amsterdam-Noord Special | Doelpuntenregen in Klassieker: 'Niet zomaar een uitslag' Rugnummer quiz | Hato: 'Past bij centrale verdediger' Ajax Doc | '10 jaar Ajax Vrouwen' Ajax Vrouwen in Moldavië: 'Heel speciaal om hier te zijn' Muurschildering Ajax-legends in Johan Cruijff ArenA onthuld Behind the scenes | Content voor nieuw seizoen Ajax Doc | 'Ajax 2002/2003: Rock-'n-roll in Europa' Ajacieden schitteren bij lancering derde tenue Vermaelen: 'Ajax was een enorme leerschool' Ajax Doc | 'Ajax 1973: voltooiing van de trilogie' Ajax Doc | 'Ajax 1972: De beste finale' Ajax Doc 'Ajax 1971: de eerste Europa Cup' Gabri: 'Ik had bij Ajax willen stoppen' Special | De Ajax-jaren van Edgar Davids Special | De rijke Ajax-carrière van Rijkaard Special 'The Hunter' | 'Bereikt, genoten, gestopt' Special | 75x Johan Special | Wereldbeker 1995 - Een kuchje in november In beeld | Van de Toekomst naar FC Bayern Campus De Ajax Vrouwen werkten woensdag een druk programma af in aanloop naar de derde groepswedstrijd in de UEFA Women’s Champions League. Livestream: kijk hier gratis naar AEK Athene - Ajax (of via tv 5 okt 2023 — De wedstrijd is live te bekijken op tv via de zenders Veronica en ESPN2, of in een gratis livestream onderaan dit artikel. AEK Athene - Ajax op ... AEK Athene – Ajax live op televisie en radio 27 nov 2018 — bekijken. De betaalzender is bij de meeste aanbieders waaronder Ziggo, KPN, Canal Digitaal en T-Mobile beschikbaar. AEK Athene – Ajax is op ... Voorspelling Ajax AEK Athene Wedtip - Europa League 1 dag geleden — De alle Ajax - AEK Athene odds bekijken · $150 cadeau om te wedden op GOKSITES Goksites voetbal Livescore Uitslagen voetbal live · BONUSSEN ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...
bottom of page