top of page

VO EAGLEROCK Group

Public·108 members

Bayer Leverkusen mot Molde 14.12.2023 Live Sport


for 2 timer siden — Bayer Leverkusen. -. Logo Molde - MOL Molde. -. Aris Limassol vs Sparta Praha 15 ... Lịch bóng đá TV · Highlight Ngoại hạng Anh · Livescore ...


Bayer Leverkusen mot Molde på tv 2022 14/12/2023 Streaming for 2 timer siden — Bayer Leverkusen mot Molde på tv 2022 14/12/2023 Streaming 9. okt. 2023 — – Vi må være mer offensive og tørre mer enn mot Molde sist, ... Leverkusen mot Molde på tv 14 desember 2023 Gratis for 24 minutter siden — okt. 2023 — [FOTBALL**] Molde mot Leverkusen 5 oktober 2023 Fra mandag 18. september vil vi også legge ut kampen Molde FK - Bayer 04 Leverkusen. Har registrert at Molde gis 5-6 prosent sjanse for fortsatt spill i Europa League så sjansen er der sånn sett fortsatt. Uansett hvilken trekning vi havner i så er den på førstkommende mandag enten kl. 1300 eller kl. 1400. #2 Jeg tipper at våre gutter er fullstendig utladet etter den fysiske og mentale kraftanstrengelsen i helga samt påfølgende festligheter. Men det hadde vært artig om de lave skuldrene gir oss et løft og frigjør masse energi. Har jo knekt verre nøtter før. Nå virker dette kanskje som en kritikk av TK eller Kollektiv, noe det absolutt ikke er. Jeg synes det har blomstret bra opp i det siste og uten disse hadde vi ikke hatt noe stemning på stadion i det hele tatt. Applaus til dere. Jeg er ikke medlem av TK eller Kollektiv så jeg har jo ikke så mye jeg skulle sagt egentlig, måtte bare lufte tanken. #14 Molde har alle muligheter her, ser ikke for meg at Leverkusen stiller toppet lag. #15 Syns det er sterkt å stille med 500 pers på tribunen 14. Billetter til bortekampen mot Bayer 04 Leverkusen! - Molde FK Vi selger billett voucher via linken under, og sender billetter etter hvert innbetalingene er registrert. Billetter til Bayer 04 Leverkusen - Molde kjøpes her! Men da har du jo reserver som vil vise seg frem istedenfor. Det trenger ikke være noe dårligere. Blir en opplevelse å møte et virkelig topplag I Tyskland. Molde må nyte kampen og prøve å få med seg noe hjem. Dette er Champions League i Europa League. #5 Jeg tipper at Bayer Leverkusen stiller med bare 2-3 mann fra førsteelleveren. Men de hater jo å tape, så hvis de ligger under kommer de til å hive innpå spillere som Wirtz, Hofmann, Xhaka og Grimaldo. #6 Dette blir nok ganske umulig, om Molde skal ha noen sjanse her må de studere hva Stuttgart gjorde i helgen og kjøre instenst gegenpress med Berisha på topp, de slet skikkelig med det Leverkusen. Mulig jeg er litt for enkel Jeg vil ta et enkelt eksempel: En Romsdaling(tror jeg den heter) - En feiende flott låt, men det blir ikke noe voldsomt volum eller trøkk når den synges. Ingen andre enn TK er med på å synge låten. På slutten av kampen ble dratt i gang "Vi er MFK - cupmester MFK" så ble det et helt annet trøkk. Den er såpass "simpel" og gir såpass bra trøkk/lyd at flere enn bare den harde kjerne hiver seg med. Dette skaper enormt mye mer lydnivå fra oss. Da denne ble brukt på Aker når vi tok seriegull så kunne vi overdøvd hvem som helst på motsatt side. Jeg føler at vi skulle hatt flere av de "simple" sangene der det er lett å sette litt trøkk i stemmebåndet som igjen gjør at flere hiver seg med. Bayer 04 Leverkusen direkte poengstilling, timeplan & Bayer 04 Leverkusen vil spille sin neste kamp mot Molde FK 14. des. 2023, 17:45:00 UTC i UEFA Europa League. Når kampen starter vil du kunne følge ... Leverkusen mot Molde på online 14.12.2023 Se for 2 timer siden — Molde - Bayer Leverkusen 2. runde i Europa League og kampen mellom Molde og Leverkusen fra Aker stadion. På de 2 hemmamatcher som Bayer ... Forsvarstabbe kostet Molde dyrt mot Leverkusen 5. okt. 2023 — (Molde - Bayer Leverkusen 1-2). Molde yppet seg hjemme mot den tyske serielederen Leverkusen, men klarte ikke å hindre 1-2-tap i ... Bayer Leverkusen mot Molde på tv 2022 14 desember for 2 timer siden — Bayer Leverkusen. -. Logo Molde - MOL Molde. -. Aris Limassol vs Sparta Praha 15 Lịch bóng đá TV · Highlight Ngoại hạng Anh · Livescore ... Det er kjedelig når tullinger avfeier konstruktiv kritikk med «husk at det er naturstridig at lille Molde skal ha et lag i toppen hvert år, bla, bla... », men det er viktig å klype seg litt i armen av og til. Sist redigert: I går kl 13:24 #13 Jeg var på Cupfinalen og er ikke helt enig i at vi vant kampen på tribuna. Hadde sitteplass i svingen, mot VG-svingen, og jeg kunne tydelig høre BG-fansen over Molde-supporterne når de dro i gang med sine sanger. Jeg føler TK lider litt av at sangene er litt for lange og "vanskelige" å synge med på og at det derfor blir litt for lite "trøkk" når de drar i gang. Etter hvert bygget det seg mer og mer opp. Det er interessant å høre at supportergrupperingene hadde en plan som de gjennomførte. For min del hadde jeg knapt stemme da kampen begynte, men på merkelig vis hentet jeg fram noen voldsomme, gutturale brøl utover i andreomgangen. Målet til Fredrik utløste en eksplosjon av glede og lettelse og folk gikk helt bananas. Blir vanskelig å toppe dette. #11 Lag Petersen Haugan-Øyvann-Ellingsen Linnes-Eriksen-Kaasa-Ødegaard-Haugan Eikrem-Gulbrandsen Alternativt Hagelskjær venstre stopper, Ellingsen midtbane #12 Hadde vi tapt cupfinalen ville jeg ha gruet meg til i morgen, bygd opp falske forhåpninger og sovet dårlig. Bayer Leverkusen mot Molde på tv 2022 14 desember for 2 timer siden — 2023 — Molde Bayer Leverkusen To be confirmed Søndag, 08. [[STRØM##]] Molde mot Odd på tv 2022 Qarabag Molde FK Molde satsar på siger mot Häcken ... UEFA Europa League, bortekamp Bayer 04 Leverkusen VI HAR FORTSATT BILLETTER TILGJENGELIG. SEND MAIL TIL BILLETT@MOLDEFK.NO OM DU ØNSKER BILLETT.Her kan du kjøpe billett voucher til Molde FK's bortekamp mot ... #7 Berisha spiller ikke. Han spilte med strekk i leggen mot Glimt. Hardt bedøvet strekk vel å merke. Ga alt for å få en etterlengtet tittel og gikk på det avgjørende løpet som førte til scoring. Så her blir det nok Gulbrandsen, men han er også en jævel på gegenpress. Men MFKs spillere har feiret cupgullet hardt og lenge og er nok litt laidback her vil jeg tro. Jeg tipper 4-0 og ECL i februar. #8 Helt fantastisk hvordan han løp og kjempet kontinuerlig med sin skrantende kropp de 28 minuttene. Inspirerte medspillere og publikum. Jeg er evig takknemlig. Leverkusen mot Molde 14 desember 2023 Sport TV for 2 timer siden — 2023 — (Molde - Bayer Leverkusen 1-2). Molde yppet seg hjemme mot den tyske serielederen Leverkusen, men klarte ikke å hindre 1-2-tap i


About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...
bottom of page